Tuesday 27 November 2012

Xbox 360 Kinect [Unboxing]

27 November 2012- Xbox360

Okay begini ceritanya..

Aku ada sorang member ni panggil nadal mir sudah,aku jelez betol dengan dia ni sebab dia ni memang kaki gamer macam aku pastu kaki download. Dah kaki gamer pastu kaki download,memang dia tak henti-henti lah mendownload game. Dek kerana jelez sebab dia baru je tag aku screenshot desktop dia yang penuh dengan game-game latest e.g; Hitman,James Bond,Fifa 2013,Assasin Creed maka nafsu gaming aku dah panas and membuak-buak

Pastu mula lah pencarian and usaha nak main game especially Assasin Creed 3 yang memang semua kaki gamer tunggu tunggu. Aku dengan rajinnya mulakan pencarian google sana sini nak cari konsol baru atau pun nak cari source nak download game tersebut dan disitu lah aku jatuh hati dengan Xbox 360 

Okay jom layan unboxing Xbox 360. Ohh rasanya semua Xbox sekarang didatangkan pakej sekali dengan kinect. Harga dalam RM1800 dapat Xbox,dapat Kinect Sensor,dapat satu controller,dapat 3 free games which is 2 dalam bentuk disc dan satu lagi kena download dan kitaorang punya jailbreak version so memang kitaorang boleh siap siap main game Cd pirate punya dalam RM7 je so jimat la dari membazir beli game RM100 lebih













Dan ni antara contoh game Kinect yang kitaorang beli  hahah







dan game yang paling tak leh blah kitaorang beli dan sangat sangat penat main sampai shift orang setiap kali berlawan ahaha ialah





So game ni korang kena berlawan secara real,kena bertumbuk,bertendang,ber-kamehameha,seronok game ni tapi nya cepat penat lahh bayangkan setiap kali lawan kena lompat sana sini lah,tumbukan bertubi-tubi lepas tu kena tepis sana sini haha.but overall fun !



So setakat tu jelah review utk Xbox 360 setakat ni. Aku highly rekomen sapa sapa yang nak exercise sambil berseronok. Untuk pengetahuan korang Kinect sensor ni lagi advance dari Wii and Ps3 Move. Korang tak perlu pegang apa-apa alatan pun just diri je depan sensor tu then dia detect

Happy Gaming !

p/s: Masa utk balas dendam Assasin Creed 3



2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...