Tuesday 27 November 2012

Plague inc - Game paling addictive setakat ini !!

Well well,

Sejak aku beli Asus Nexus 7,bukan main lagi aku download game dan apps menerusi Google Play Store, macam takde kesudahan plak,satu persatu game aku try ,yang best aku simpan yang tak best aku buang. Yang best pasal android ini, kebanyakan game yang available dekat Play Store adalah free and murah,jarang sekali aku tengok game smpai $10 USD ke atas berbeza dengan App Store

Selain tu, kita tahu yang Android ni adalah OS open source so untuk para para developers,hackers ,OS ni adalah menjadi feveret diorang sebab diaorang boleh tweak and customize mengikut citarasa masing-masing. Dekat android jugak korang boleh download app dipanggil Blackmart,kat sini korang boleh download apps dengan games free sama macam App Store selepas Jailbreak. Yang best nya korang tak perlu ROOT pun !

okay kalau korang nak apps Blackmart tu,ni aku da sedia link dari dropbox account aku,just klik and download je kat situ

                                                                 Blackmart.apk


Okay berbalik kepada game Plague Inc tadi,satu perkataan je aku boleh cakap AWESOME
sebab apa awesome? tu korang kena try sendiri,korang akan rasa addict. Aku cadangkan game ni dekat bakal-bakal doktor sebab game ni banyak guna istilah medic seperti jenis-jenis symptom,jenis disease dan jenis cure. Memang sesuai lah !

Sebelum tu korang download dulu game ni disini di Google Play Store :

                                                                 
                                                                  PLAGUE INC




Game ni kisahnya korang kena jadi virus dan sebarkan virus di seluruh pelusuk dunia. Korang mula mula diberi pilihan pilih jenis virus korang nak. Untuk yang free version punya korang dapat bacteria je, yang berbayar korang da unlock semua jenis virus tu



Lepas tu korang dikehendaki pilih jenis game nak yang casual(ringan je,quick game,easy),normal,ataupun brutal(hard game,resist)


Lepas tu korang diberi panduan macam mana nak main game ni,korang kena cuba sedaya upaya sebarkan virus ni dan bunuh semua manusia yang ada. Akan ada doktor-doktor yang buat research and lawan korang tapi korang kena stop research tu dengan bunuh doktor-doktor tu

Mula-mula korang kena pilih sebagai tempat permulaan korang lepas tu sebarkan



Kat menu ni korang kena pilih cara nak transmit virus virus tu ,ada melalui burung,ternakan,air,angin,pastu utk lawan virus virus ni manusia bukan duduk diam tunggu mati je haha tapi diorang akan cuba lawan balik dan create cure,so utk jadi virus lebih kuat korang kena evolve kan symptoms and abilities virus korang.


so akhir sekali tengoklah korang berjaya tak menghapuskan manusia di seluruh dunia ke tak


Hehe so overall Gajet Kiasu bagi rating game ni 4.5/5 **** sebab game ni lain dari lain,menarik dan addictive,friendly,dan game yang perlu kan strategy skills

So korang boleh try cuba k dan tengok score korang berapa at the end of the game.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...